A gyártóhoz több szállal is kötődő Cyan Racing után újabb európai ügyféllel kötött szerződést a Lynk & Co 03 TCR versenyautót gyártó Geely Group Motorsport, és ezzel a kínai márka megjelenik a Skandináv Bajnokságban is. 


Az új partner az STCC egyik legrégebbi résztvevője, Mattias Andersson, aki saját Team MA:GP csapatával idén már a 21. szezonjára készül a skandináv túraautó-sorozatban. 
A Cyan Racing és a kínai bajnokságban (TCR China) induló Teamwork Motorsport után a Team MA:GP lesz a WTCR-ban tavalyi az egyéni és a csapatbajnoki címét is megszerző márka harmadik partnere. 
Adria
Halasztják az olasz WTCR-futamot, a Hungaroring a következő állomás
17/07/2021 09:58
"Örömmel üdvözöljük Mattias Anderssont az egyre növekvő ügyfélkörünkben. Nincs nála tapasztaltabb versenyző az STCC-ben, és nyomon követjük majd a fejlődését" -
mondta Alexander Murdzevski-Schedvin, a Geely Group Motorsport vezetője. 
"Fontos lépés ez az ügyfélprogramunk kiterjesztésében, hiszen a versenyautónk képességeit egy olyan erős európai nemzeti bajnokságban mérhetjük le, mint az STCC, egy olyan tapasztalt pilóta segítségével, mint amilyen Mattias Andersson. A csapat már átvette az autót, és sok szerencsét kívánunk nekik a szezonre"
- tette hozzá Ron Hartvelt a Geely Group Motorsport ügyfélversenyzését felelős igazgatója. 
Andersson kiemelte, látva a Lynk & Co 03 TCR eredményeit a WTCR-ben (egyéni és csapatbajnoki cím) illetve Kínában (egyéni bajnoki cím), egyértelmű volt a döntés, hogy szeretne szerezni egyet a kínai márka autójából. 
A Lynk & Co a 2019-es bemutatkozó évet követően több kritikát is kapott, mert a WTCR-ben induló Cyan Racingen kívül egyáltalán nem voltak ügyfelei. Murdzevski-Schedvin akkor egy alapos exkluzív interjúban világított rá a helyzet részleteire, és a gyártó működési filozófiájára. 
Tényleg kijátszotta a szabályokat és a BoP-t a Lynk & Co? | Eurosport
Tavaly új gyártó csatlakozott a WTCR Túraautó Világkupához, amely minden bajnokság életében fontos pillanat. Még különlegesebbé tette a helyzetet, hogy egy kínai márka, a Lynk & Co döntött úgy, megmutatja magát a nemzetközi túraautózásnak. Nem vették félvállról a dolgot, igazoltak egy sztár pilótanégyest, az autók felkészítését pedig a 2017-es világbajnok csapatra, a Cyan Racingre bízták.
Lynk & Co: ez nem úgy néz ki, hogy van 30 autónk egy raktárban, ami azonnal eladható | Eurosport
A magyar autósport kedvelők egy jelentős része még csak most ismerkedik az ügyfélalapú versenyzés fincsi részleteivel, ezért sokak számára érdekes lehet, amit a Lynk & Co 03 TCR-t gyártó Geely Group Motorsport vezetője elmesélt autó-készletek alakulásáról.
2020-ban aztán a Teamwork már a márka autóival indult a TCR China-ban, ahol Ma Qing Huával megnyerték az egyéni bajnokságot, miközben a Team MG XPower mögött másodikként zártak a csapatok versenyében. 
A Cyan Racing egyelőre még adós a 2021-es tervek bejelentésével, ám a keringő pletykák szerint az a legvalószínűbb, hogy változatlan felállással térnek vissza a címvédő szezonra. 
WTCR
Ismét fejlesztik a Renault-t, és visszatérnének vele a WTCR-be
16/07/2021 10:52
Aragon
Huff: kifejezetten szeretek Yvan Mullerrel csatázni
15/07/2021 10:21