2017 óta egyetlen egyszer nyúltak hozzá a legénységhez, de azt viszonylag meg lehetett érteni, hiszen egy bizonyos Fernando Alonso jelentkezett náluk szolgálatra és történelemírásra.

Amióta ő visszament az F1-be, ismét stabilizálódott a helyzet, és már minden autósport rajongó kívülről fújja, hogy a #7-es, akkor Conway-Kobayashi-López, ha #8-as, akkor Buemi-Nakajima-Hartley.
A Toyota azonban hétfő reggel bejelentette, 2022-re változtat ezen a felálláson. A döntés oka, hogy Kazuki Nakajima visszavonult, de nem távozik a csapattól. Az F1-et is megjárt japán a jövőben a kölni motorsport főhadiszálláson dolgozik majd alelnökként.
24 Heures du Mans
Egy hajmeresztő ötlet mentette meg a Toyotát Le Mans-ban
02/09/2021 18:35
Egy másik versenyzőjét is menedzsment irányba tolja a japán gyártó, Kamui Kobayasi lesz a WEC program csapatvezetője, de mindezt úgy, hogy közben továbbra is az idei Le Mans-győztes és világbajnok #7-es egység pilótája marad.
A nemzetiségi egyensúlyt fenntartva Nakajima helyét pedig egy japán pilóta veszi át a #8-as autóban. Ryo Hirakawa több alkalommal is tesztelte már a Toyota WEC-gépeit, láthatóan készítették erre a szerepre. Kétszer indult már Le Mans-ban LMP2-es autóval, az elmúlt éveket pedig a japán Super Formulában és a Super GT-ben töltötte. Utóbbi sorozatot 2017-ben meg is nyerte.
24 Heures du Mans
Közel volt a vég a két Toyota számára Le Mans-ban
01/09/2021 07:31
6 Hours of Spa-Francorchamps
A Toyota lett a Hypercar-kategóira első győztese – videóösszefoglaló
01/05/2021 18:52