Ez nem túl biztató... Egy kilencedik, egy tizedik és egy tizenegyedik helyezéssel hangolt Michelisz Norbi valamint a Zengő Motorsport a spai időmérőre. Ami ennél is elkeserítőbb, a különbség stabilan három másodperc. HÁROM!!! Az brutálisan sok.
Főleg, hogy az elméletileg teljesen azonos autókkal versenyző gyári Honda alakulattal szemben is sikerült két másodperc lemaradást összeszedni. A szervóval vannak gondok, de nem emiatt ekkora a hátrány.
Az igazság az, hogy kicsit tanácstalan a hangulat a Zengő Motorsportnál, hiszen bár vannak problémák (szervó, használt gumi, a tapasztalat hiánya), ám ez együtt is kevés ahhoz, hogy két másodperc legyen a lemaradás Gabriele Tarquini mögött. Akit tavaly egy körön többször sikerült rendesen elverni. Márpedig Norbi nem felejtett el gyorsan vezetni.
WTCR
Tassi Attila magabiztos Estoril előtt, de fejlődne is
EGY NAPJA
A csapat már egyeztette a beállításokat a JAS Motorsporttal, és bár voltak eltérések, csak minimálisak, amik nem jelentenek két másodperc lemaradást.
Talán minden egyszerre jött össze? Sok kicsit hátráltató tényezőből összeáll a két másodperc? Vagy tényleg van valami komoly gond az autóval, amit még nem sikerült megtalálni? Bármennyire is szeretnénk, erre a kérdésre egyelőre nincs válasz.
Nem marad más, mint a bizakodás, hogy új gumin majd egy varázsütésre minden megváltozik. Bár eddig azt tapasztalták, hogy minél jobb egy szett, annál problémásabb a kormány. A legrosszabb az egészben, hogy Norbi nem tudja, a következő kanyarban milyen erővel essen neki a volánnak. Az Eau Rouge-ban ez azért problémás tud lenni...
Egy dolog biztos, ezen a hétvégén eddig nem mentek új gumival, tehát a Q1-be derül majd ki, az mennyit hoz. Taktikázásról viszont szó sem lehet, hiszen az edzések alapján a padlógáz is éppen csak elég volt a 10. helyhez.
WTCR
PURE ETCR program – Vallelunga, 2021
18/06/2021 12:30
WTCR
Valójában hidrogénnel mennek Nagy Daniék versenyautói
17/06/2021 19:48