Bár még nagyon kevés konkrétum ismert, a WTCC-s közvélemény egyre többet foglalkozik a új technikai szabályokkal. Eredetileg 2015-re tervezték az új regulákat, ám mostanában már folyamatosan 2014-et emlegetik, ami pedig itt van a nyakunkon. Az egészen apró módosításoktól a hajmeresztő ötletekig minden előkerült a fórumokon, ám hivatalos forrásból egyelőre elég keveset tudunk. Ami már eddig elhangzott, azt ebben a bejegyzésben összefoglaltuk.
A sok szurkolói gondolat mellett kíváncsiak voltunk néhány tűz-közelben lévő személy véleményére. Először Wéber Gabit kérdeztük arról, mit gondol a WTCC jelenlegi állapotáról.
"A Chevrolet búcsúja nem volt jó ómen, viszont a Honda után a Citroen és talán a Renault érkezése, valamint a 2014-re előrehozott szabálymódosítások mégis új lendületet adnak a sorozatnak" - mondta Gábor a Túraautó Hírblognak.
WTCR
PURE ETCR program – Vallelunga, 2021
TEGNAP 12:30
A Zengő Motorsport pilótája ezután azt is kifejtette, milyenek lennének az általa megálmodott új technikai szabályok.
"Én erősebbé tenném a motorokat és a gumikon is változtatnék, jelenleg nagyon az elsőkerékhajtásra optimalizált Yokohamákon zajlik a verseny, de 400 lóerő körül már más lenne a helyzet. Valamivel hosszabb futamok sem ártanának, sokszor a 30 percet sem tölti ki a mezőny, szerintem a 40 perc ideális volna és akkor még több lehetne a gumikopás okozta variáció. A költségek csökkentésére pedig megpróbálnék bevezetni központilag fejlesztett elemeket is" - fogalmazott a vb pontszerző pilóta.
Marcello Lotti a háttrében folyamatosan tárgyal a bajnokságban szereplő, és a lehetségesen érkező gyártókkal, és ideális esetben a 2013-as szezon rajtja környékén jó lenne tudni a főbb pontokat.
externalFONTOS! Kérlek, állítsd be a Facebook Oldalon az értesítések küldését. Részletek ITT.http://wtccblog.hu/?p=3138None
Fotó: WTCC Media
WTCR
Valójában hidrogénnel mennek Nagy Daniék versenyautói
17/06/2021 19:48
WTCR
Lesz magyar versenyző is a PURE ETCR elektromos túraautó bajnokságban
16/06/2021 09:33