Lopez_citroen_qp

Fotó: Eurosport

Egy kedves ki kékhalál miatt tegnap este nem volt lehetőségem annyit cikket írni, amennyit szerettem volna, de mivel idén már nincs bemelegítő edzés vasárnap reggel, még most is aktuális mindaz, amit az érintettek tegnap az időmérőt követően mondtak.
José Maria Lopez:
Adria
Halasztják az olasz WTCR-futamot, a Hungaroring a következő állomás
17/07/2021 09:58
"Pénteken biztonsági üzemmódban vágtam neki a hétvégének, mivel az alkatrészhiány miatt csapat számára rendkívül fontos, hogy mindhárom autó épségben megússza a versenyt. Szombat reggel mégis hibáztam a megsérült az autóm eleje. Ezzel időt vesztettem, és az önbizalmamnak sem tett jót."
"Az időmérő előtt arra készültem, hogy elfogadom a harmadik helyet a csapaton belül, mert az a legfontosabb, hogy ne hibázzam. Így aztán óriási meglepetés és öröm volt, amikor a fülemre mondták, hogy nyertem."
"A második futam kapcsán: tudom, hogy Yvan egyik nagy erőssége a mezőnyön való átgázolás, Seb viszont még nem olyan erős ebben. Meg kell várnunk a megfelelő pillanatot a felzárkózásra. A csapat számára fontos, hogy elől végezzünk, hiszen ki tudja, lehet, hogy csak itt lesz ekkora előnyünk a többiekkel szemben" - mondta Lopez a TouringCarTimes-nak.
Yvan Muller:
"Kicsit elfékeztem magam a négyes kanyarban, de nem akkora dráma ez a helyezés. Sebastien Loeb remeklése pedig egyáltalán nem lep meg, hiszen ő egy kilencszerese világbajnok, az autósport történetének egyik legeredményesebb versenyzője, akinek nem sok mindent kell tanítani."
Sébastien Loeb:
"Nem állíthatom, hogy elégedetlen vagyok a harmadik hellyel. Kiadtam magamból mindent, és csak nagyon pici különbség volt köztünk a végén."

Chilton_rml_chevrolet_marr_qp

Fotó: Eurosport

Tom Chilton:
"Rengeteget változott a pálya állapota a szabadedzésekhez képest. A Q1-ben elfékeztem magam az egyes kanyarban, pedig pontosan ott léptem a fékre, mint korábban. Csakhogy időközben kb. 20 fokot emelkedett az aszfalt hőmérséklete."
"Sajnálom, hogy Dusan Borkovicot rosszkor engedték ki, kíváncsi lettem volna a köztünk lévő különbségre. Szeretném azt gondolni, hogy én lettem volna a gyorsabb, de valójában szerintem nagyon közel lettünk volna egymáshoz."
"Ez nem egy normális pálya, itt az életetedet teszed kockára, ha előzni próbálsz, főleg mivel gyakorlatilag nincs tartalék alkatrész" - mondta Chilton a TouringCarTimes-nak.

AUTO - WTCC MOROCCO 2014

Fotó: Eurosport

Rob Huff:
"A második gyors körömet sajnos félbeszakította a piros zászló, pedig a vibráció ellenére is legalább egy másodperccel gyorsabb voltam, azaz simán bekerülhettem volna a Q2-be. Bosszantó, mert ennél sokkal több volt az autóban."
"Problémát jelentenek még a nyelvi határok; sürgősen el kell kezdenem oroszul tanulni, hogy fejlődni tudjunk."
James Thompson:
"Az egyenesben egyszerűen nem ment úgy az autóm, mint a másik kettő; még szélárnyékban sem tudtam őket követni. Több probléma is hátráltatott minket a a hétvége során, úgyhogy örülök, hogy az időmérőre sikerült összerakni mindent. Az viszont kicsit bánt, hogy egy picivel lemaradtam a top10-ről."
Fotó: WTCC Media
[ad#2]
WTCR
Ismét fejlesztik a Renault-t, és visszatérnének vele a WTCR-be
16/07/2021 10:52
Aragon
Huff: kifejezetten szeretek Yvan Mullerrel csatázni
15/07/2021 10:21