/origin-imgresizer.eurosport.com/2020/08/13/2863699-59019988-2560-1440.png)
Eurosport
Publikálva: 09/05/2013 09:01 GMT
Michelisz_hun_honda
Fotó: Eurosport
A Hungaroringen nyújtott újabb kimagasló teljesítményük miatt Salzburgban már a Hondák is a maximális mennyiségű kompenzációs súlyt, azaz +40 kilót kapnak. Michelisz Norbi, Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro autója így a Chevrolet-kel azonos 1190 kilós minimumsúlyon fut majd az ausztriai pályán. Ez 10 kilós növekedést jelent a Hungaroringhez képest.
A Honda súlynövekedése mögött többek között az áll, hogy ezúttal már kikerült a kalkulációból az igen gyengére sikerült monzai hétvége.
WTCR
A tavalyi nehézségek ellenére nem akart új csapatokat a Hyundai Motorsport főnöke
TEGNAP 14:23
A magyar pályán nyújtott teljesítményük után a SEAT-ok és a BMW-k is nehezebbek lesznek, a spanyol márka +20 kilót kap, míg a BMW-k, amelyek eddig súlyt csökkenthettek, ezúttal gyári minimum tömegükkel fognak versenyezni. A SEAT esetében ez 10, a BMW-nél pedig 20 kilós hízást jelent az előző fordulóhoz képest.
A bajnokság ötödik fordulóján így már csak a Lada Granta lesz az egyetlen autó, amely továbbra is a gyári minimum alá mehet, James Thompson és Mikhail Kozlovszkij autója ismét -20 kilót kapott.
A szlovákiaringi súlytáblázat:
Típus | Pluszsúly | Gyári | SVK |
Chevrolet Cruze | + 40 kg | 1150 kg | 1190 kg |
BMW 320 TC | +/- 0 kg | 1150 kg | 1150 kg |
SEAT León WTCC | + 20 kg | 1150 kg | 1170 kg |
Honda Civic S2000 | + 40 kg | 1150 kg | 1190 kg |
Lada Granta | - 20 kg | 1150 kg | 1130 kg |
Fotó: WTCC Media
WTCR
Tarquini szerint régen nem voltak olyan felkészültek, mint most
12/04/2021 16:05
WTCR
Hivatalossá vált, hova küldi Michelisz Norbit a Hyundai Motorsport
12/04/2021 08:28