Michelisz_hun_honda

Fotó: Eurosport

A Hungaroringen nyújtott újabb kimagasló teljesítményük miatt Salzburgban már a Hondák is a maximális mennyiségű kompenzációs súlyt, azaz +40 kilót kapnak. Michelisz Norbi, Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro autója így a Chevrolet-kel azonos 1190 kilós minimumsúlyon fut majd az ausztriai pályán. Ez 10 kilós növekedést jelent a Hungaroringhez képest.
A Honda súlynövekedése mögött többek között az áll, hogy ezúttal már kikerült a kalkulációból az igen gyengére sikerült monzai hétvége.
WTCR
Tényleg világsztárt igazolt a Zengő Motorsport
2 ÓRA
A magyar pályán nyújtott teljesítményük után a SEAT-ok és a BMW-k is nehezebbek lesznek, a spanyol márka +20 kilót kap, míg a BMW-k, amelyek eddig súlyt csökkenthettek, ezúttal gyári minimum tömegükkel fognak versenyezni. A SEAT esetében ez 10, a BMW-nél pedig 20 kilós hízást jelent az előző fordulóhoz képest.
A bajnokság ötödik fordulóján így már csak a Lada Granta lesz az egyetlen autó, amely továbbra is a gyári minimum alá mehet, James Thompson és Mikhail Kozlovszkij autója ismét -20 kilót kapott.
A szlovákiaringi súlytáblázat:
Típus Pluszsúly Gyári SVK
Chevrolet Cruze + 40 kg 1150 kg 1190 kg
BMW 320 TC +/- 0 kg 1150 kg 1150 kg
SEAT León WTCC + 20 kg 1150 kg 1170 kg
Honda Civic S2000 + 40 kg 1150 kg 1190 kg
Lada Granta- 20 kg 1150 kg 1130 kg
Fotó: WTCC Media
WTCR
Új helyszín került be a WTCR 2021-es naptárába
11/05/2021 08:52
WTCR
Először nyert a Hyundai Elantra N, Nagy Dani pedig ötödik
09/05/2021 17:32