Bár a 2022-es szezon csak két futamot hozott (Hungaroring és Red Bull Ring), mégis fontos lehet a jövő szempontjából.
A mutatott teljesítmény, különösen a második ausztriai versenyen a 14. rajtkockából elért ötödik hely fontos alap lehet a folytatásra.
És itt most nem arra gondolunk, hogy Gabi ezzel még több szurkolót győzött meg arról, érdemes őt támogatni. Nem hiszem, hogy Magyarországon bárkinek is el kell magyarázni, mire képes Tim Gábor, aki szereti az autósportot.
WTCR
Michelisz Norbi kipróbálná magát egy formaautóban is
TEGNAP - 09:17
Inkább arra, hogy például csapata, a GM Sport is láthatta, ha a magyar pilótát ültetik be, az nekik is komoly sikereket hozhat. A francia csapat eddig nem tartozott az élmenők közé, de Gabival ez elérhető céllá vált számukra.
A látottak után már ők is érdekeltek lehetnek abba, hogy jövőre legyen folytatás, és talán valamivel kedvezőbb ajánlatot is ki lehet csikarni belőlük.
Gabiék legutóbbi Facebook-posztjai is erről árulkodnak, melyben azt írták: „a GM Sporttal tárgyalunk tovább, ők várnak rám, nagyon-nagyon jó ajánlatot kaptam, amire le kell csapni.”
Ettől viszont még nem lesz könnyű. A végtelenségig nem lehet kizárólag a szurkolók pénzéből versenyezni, és ezt Tim Gabi menedzsere, Bende Imi is pontosan tudja. Muszáj lesz nagyobb volumenű támogatót is a projekt mellé állítani.
A sikeres közösségi finanszírozó kampány ebben is segíthet; a legtöbb szponzor ugyanis már működő, bizonyító projektekhez csatlakozik szívesebben. A semmire mindig sokkal nehezebb pénzt kérni, mint ha arról van szó, hogy valami sikeres mellé kell odaállni.

Tim Gábor

Fotó: From Official Website

„Nem fogunk már az idei évre kampányt indítani, hanem 2023-ra koncentrálunk. A közösségi adományozást folytatjuk, újragondoljuk és elindítjuk. De nem lehet mindent a ti (szurkolók) vállatokra tenni, találnunk kell legalább egy, de inkább kettő főtámogatót, akik a költségek jelentős részét átvállalják” – írta nemrég Tim Gabi a közösségi oldalán.
A magyar versenyző azt is elárulta, mennyibe kerülne egy teljes cliós szezon. 74-75.000 euróval, azaz jelenlegi árfolyamon 30 millió forinttal kell számolni.
Annyit már most tudni, hogy a tervek szerint nem lesznek komoly változások jövőre a sorozatban. A nevezési díj és a gumiárak maradnak, és a naptáron sem terveznek nagyot módosítani. 9 helyszín 18 futammal, amelyből a 16 legjobb eredmény számít bele a végén. Rangos európai pályákon, mint Jarama, Imola, Monza, a Hungaroring, a Red Bull Ring, Zandvoort, Hockenheim, a Paul Ricard és Barcelona, és minden helyszínről élő, online közvetítéssel.
Annyi azért nyugodtan változhat, hogy mindez jövőre már magyar indulóval…
WTCR
Tassi Attila szíve szerint egy Honda NSX-be ülne át
22/09/2022 - 08:27
WTCR
Verseny nélkül lett privát bajnok a Zengő Motorsporttal Rob Huff
13/09/2022 - 09:41