Lada_granta_tc1

Fotó: Eurosport

Pár napja már írtam arról, hogy a Lada nincs könnyű helyzetben, és itt most nem elsősorban a homologizációs problémákról van szó, hiszen a többi márka is hasonló cipőben jár. Az orosz csapat két napja "összemérhette" magát a Citroennel, a franciák ugyanis pont Magny-Coursban járatták be a három autót Marrakesh előtt.
A két csapat ugyan nem tartózkodhatott egyszerre a pályán, de a jó öreg stopper-testvér minden problémát megold. Vagy éppen újabbakat okoz, hiszen kiderült, elég nagy a Lada hátránya Loeb-ékkel szemben.
WTCR
PURE ETCR program – Vallelunga, 2021
TEGNAP 12:30
Egy dolgot azonban nem lehet állítani az oroszokról: hogy ölbe tett kézzel ülnének. A csapat lassan egy hete folyamatosan Magny-Coursban táborozik, egész nap dolgoznak az autókon, esténként pedig tesztelik az új megoldásokat. Néha elég későig...
"22:45 van, de az egyik autó még mindig köröz a pályán. Túl hangos ahhoz, hogy aludni lehessen" - írta tegnap Mikhail Kozlovskiy, a Lada egyik pilótája.
Franciaországban egyébként éppen tegnap történt váltás, James Thompson hazautazott, Rob Huff pedig átvette tőle a tesztfeladatokat. Információink szerint a Lada a legutolsó lehetséges időpontig, szombatig marad Franciaországban, és csak utána indulnak az autók Marrakeshbe.
Szintén a Lada háza tájáról származó hír, hogy úgy tűnik, a motor idén is rendben lesz, erős, jól kezelhető és strapabíró blokkot faragtak az ORECA műhelyében. A gondok inkább a kasztnival vannak, akárcsak egy éve.
Nem hivatalos információk szerint egyre többször merül fel annak lehetősége, hogy a Lada az egész versenyautót egy külsős céggel készíttesse, ami garancia lehetne az eredményességre. Ebben nincs semmi boszorkányság, korábban a Chevrolet-nek sem volt sok köze a Lacettihez vagy a Cruze-hoz, a motort és a kasztnit is az RML építette.
Fotó: Lada Sport Lukoil
[ad#2]
WTCR
Valójában hidrogénnel mennek Nagy Daniék versenyautói
17/06/2021 19:48
WTCR
Lesz magyar versenyző is a PURE ETCR elektromos túraautó bajnokságban
16/06/2021 09:33