Gabriele Tarquini már hivatalosan is a Honda pilótája, úgyhogy jobban teszi, ha összebarátkozik az ázsiai mentalitással, hiszen a következő két évben sokat fog találkozni vele. A 2009-es világbajnoknak azonban egyáltalán nem esik nehezére együtt dolgozni a japán szakemberekkel, sőt kifejezett tiszteli őket azért, amilyen szorgalmasan és keményen dolgoznak.
"Jól megvagyok velük, mindenki tudja, hogy mennyire tisztelem őket: nagyon kötelességtudó és rendszerető emberek. Munka közben szinte soha nem balhéznak. A Honda fejlesztési programja februárban kezdődött, és az elején egy alkalommal elromlott a turbó. Ez egyike azon kevés alkatrészeknek, amiért nem a Honda felel a motoron, ennek ellenére a vezető mérnök odajött hozzám, és elnézést kért az általuk okozott kellemetlenségért" - mesélte Tarquini az alVolante oldalnak.
Az olasz azt is elmondta, hogy azért kedves neki a túraautózás, mert imádja a test-test elleni küzdelmet, és azt, hogy nem kell féltenie az autóját. Ezzel szemben például a F1-ben sokkal óvatosabbnak kell lenni, ráadásul az elöl haladó autó által keltett légörvények lassítják az üldözőt. Tarquini egyébként tudja, miről beszél, 1987 és 1995 között 78 forma-1-es futamon vett részt az AGS, a Coloni, a Fondmetal, az Osella és a Tyrrell színeiben.
WTCR
Új helyszín került be a WTCR 2021-es naptárába
EGY NAP
externalFONTOS! Kérlek, állítshttp://wtccblog.hu/?p=3138Noned be a Facebook Oldalon az értesítések küldését. Részletek ITT.
Fotó: Bernard Asset
WTCR
Először nyert a Hyundai Elantra N, Nagy Dani pedig ötödik
09/05/2021 17:32
WTCR
Nagy Dani a dobogón, Mikel Azcona nyerte az első szlovákiai futamot
08/05/2021 18:22