Lopez_muller_loeb_marr

Fotó: Eurosport

Az FIA kiadta a hungaroringi hétvégére érvényes pluszsúly táblázatot, és bejött, amire mindenki számított, az első két verseny lehengerlő Citroen fölénye miatt Magyarországon a franciák maximum a többi márka pedig minimumsúlyon fut majd.
A ballasztrendszer új szabályainak értelmében ez azt jelenti, hogy míg a C-Elysée-kben marad a +60 kiló pluszsúly, addig a Honda, a Lada és a Chevrolet mindent kidobálhat az anyósülés helyéről. Mivel 2014-től valamennyi márka azonos gyári minimumsúllyal rendelkezik, így a táblázat igen egyszerű: a Citroenek 1160 kilót, a többiek 1100 kilót nyomnak majd.
WTCR
Lesz magyar versenyző is a PURE ETCR elektromos túraautó bajnokságban
4 ÓRÁJA
A pluszsúlyokat továbbra is az elmúlt három (jelen esetben csak kettő) hétvége időeredményeiből számítják. A szabályoknak megfelelően valamennyi márka esetében a két legjobb pilóta két legjobb idejét veszik az időmérőről valamint a futamokról, és ezek átlagainak különbsége határozza meg, hogy melyik típus milyen ballasztot kap.
Marrakesh és Franciaország után a Chevrolet jár legközelebb a Citroenhez, ám az átlagidő az ő esetükben is 1.6 másodperccel marad el a franciáktól, ami bővel elég a maximális súlycsökkentéshez. A Honda hátránya 1.8 másodperc, a Ladáé pedig 3,1 másodperc.
A Hungaroringre érvényes pluszsúly táblázat:
Típus Pluszsúly Gyári HUN
Citroen C-Elysée + 60 kg 1100 kg 1160 kg
Honda Civic + 0 kg 1100 kg 1100 kg
Lada Granta + 0 kg 1100 kg 1100 kg
Chevrolet Cruze + 0 kg 1100 kg 1100 kg
Fotó: WTCC Media
WTCR
Újabb szenzációs bejelentést tett a Zengő Motorsport
TEGNAP 08:38
Hungaroring
Már kaphatók a belépők a magyarországi WTCR-futamra
TEGNAP 19:25