Bár a nyilvánosság előtt egyelőre csak néhány konkrétum ismert a Marcello Lotti által tervezett új TC3 International Series kapcsán, úgy tűnik, a háttérben már javában folynak a tárgyalások.
Pepe Oriola például nemrég kiadott egy sajtóközleményt, amiben elárulta, több csapat is megkereste őt azzal a kérdéssel, hogy lenne-e kedve náluk versenyezni az 2015-ben induló új túraautó sorozatban.
A gyorsaságáról és forrófejűségéről ismerté vált Oriola tavaly sokáig azt hihette, megtörtént a nagy áttörés a WTCC-ben, hiszen Marrakeshben futamot nyert a SEAT Leónnal, ám a TC1-es autók érkezése vele is kitolt; nem maradt számára ülés, így kénytelen volt kihagyni a 2014-es évadot. Ennek a történetnek is nagy szerepe lehet abban, hogy a WTCC mellett Oriola a TC3 elől sem zárkózik el.
WTCR
Nagy Dani: hiszem, hogy eredményes lehetek a Zengő Motorsporttal
TEGNAP 17:30
"Ez az új bajnokság elég jónak ígérkezik. Több csapat is felvette velem a kapcsolatot, de egyelőre semmit nem dőlt el. Nem tagadom, jól esett, hogy sokan gondoltak rám, és benne vagyok az ülésekért folyó versenyben" - mondta Oriola.
A 20 éves barcelonai pilóta jelenleg a Campos Racing instruktoraként testvére és John Filippi versenyeztetésében segédkezik, a szponzorok kedvéért azonban év utolsó három WTCC futamán ismét rajthoz áll egy TC2T-s SEAT-tal.
Egy másik kihívás is vár Oriolára, a spanyol versenyző ugyanis hamarosan autós kaszkadőrként is bemutatkozhat. Az All 4 Action cég kereste meg ezzel a lehetőséggel, amely olyan komoly filmekben vállalt szerepet, mint a Titanic, néhány James Bond alkotás, vagy a Kéjjel-nappal. Oriola ennél több részletet sajnos nem árulhatott el az új melóról.
"Korábban sosem gondoltam arra, hogy kaszkadőr legyek, viszont a vezetés jól megy, úgyhogy biztosan élvezni fogom.""De továbbra is az autóversenyzés a legfontosabb számomra, most azonban egy olyan évem van, amibe más is belefér. Edzem a Campos Racing pilótáit, közben menedzselem a testvéremet, Jordit a SEAT León Európa-kupában. De leginkább a WTCC-be szeretnék visszatérni" - zárta Oriola.
Az előszezoni tesztek során még arról szóltak a hírek, hogy a télen bejelentett TC1-es Onyx-Ford Fiesta programban jut szerep számára, ám Mike Earle terveiről azóta semmit sem hallottunk, így joggal feltétezhetjük, hogy nincs előrelépés az ügyben.
Azt sem tartom kizártnak, hogy projekt végül a TC3-ban valósul meg, ahova elméletileg a gyártó hozzájárulása nélkül is lehet autót építeni. 2014 elején pedig pont a Ford ellenkezése miatt nem indulhatott el az Onyx Racing.
WTCR
Nagy Dani visszatér a Zengő Motorsporthoz, de hol mehet idén?
04/05/2021 17:43
WTCR
Magyar versenyzőt jelentett be a Zengő Motorsport
30/04/2021 08:00