Oriola_unnep_bukoban

Fotó: Eurosport

Pepe Oriola 2014-re nem talált magának TC1-es autót a WTCC-ben, így egy kisebb kényszerszünet következik a fiatal spanyol tehetség életében. A tavalyi második marokkói futam győztese sokáig kapcsolatban volt az Onyx Racinggel, amely két Ford Fiestát szeretett volna indítani a világbajnokságon, ám a projekt végül elakadt, mivel a gyártó nem járult hozzá a homologizációhoz, Oriola pedig így hoppon maradt.
Amikor legutóbb Valenciában beszélgettem vele, azt mondta, idén valószínűleg az Onyx Ford fejlesztésében vesz majd részt, illetve ázsiai versenyzési lehetőségeket keres, mivel szponzora, a Cali Macau ebben a térségben érdekelt. Sok lehetőséget megvizsgált, és végül úgy döntött, marad a WTCC-ben, ám csak az ázsiai futamokra nevez be a Campos Racing színeiben.
Adria
Halasztják az olasz WTCR-futamot, a Hungaroring a következő állomás
17/07/2021 09:58
"Bár sok ajánlatot kaptam, végül arra jutottam, nem akarok eltávolodni a WTCC-től. A Campos Racingnek köszönhetően aktív maradhatok a világbajnokságon, és remélem, a tapasztalatom a csapat és a többi hasznára lesz" - mondta Oriola.
A spanyol tini a sanghaji, a suzukai és a makaói fordulón áll majd rajthoz egy TC2-es SEAT Leónnal, amellyel tavaly megszerezte élete első világbajnoki futamgyőzelmét.
Ám a WTCC-s programon kívül is kapcsolatban marad a Camposszal, a csapat két ETCC-s pilótáját, Igor Skuz-t és Nikolay Karamishevet segíti majd, akik egy-egy 1.6 turbós Chevrolet-vel mennek az EB-n. Oriola is jól ismeri ezt a típust, tavaly a szezon második felében Alain Menu korábbi gépével versenyzett a WTCC-ben.
A hosszabb távú cél azonban a TC1-es visszatérés marad. Oriola nagyon bízik abban, hogy az Onyx 2015-re megkapja a Ford jóváhagyását, és elindulhat a WTCC-ben. Ebben az esetben a spanyol lesz az első, akit Mike Earle csapata megkeres.
Fotó: WTCC Media
[ad#2]
WTCR
Ismét fejlesztik a Renault-t, és visszatérnének vele a WTCR-be
16/07/2021 10:52
Aragon
Huff: kifejezetten szeretek Yvan Mullerrel csatázni
15/07/2021 10:21