A közzétett hivatalos felügyelő döntések alapján a Ford James Nash és Tom Chilton autójában is motort cserélt, így a szabályok értelmében mindkét pilóta a mezőny végéről lesz kénytelen rajtolni az első futamon. A második versenyen az időmérőn elért eredményük szerint állhatnak oda a starthoz. Egyelőre nincs információnk arról, hogy miért volt szükség motorcserére, ám abból kiindulva, hogy mindkét autóban cseréltek, arra következtetünk, hogy nem valami hirtelen előjövő műszaki problémáról van szó.
Érdekes helyzetbe került Darryl O'Young is, ám az ő szituációja sokkal szerencsésebb, mint a fordosoké. A hongkongi pilóta elhagyta a Special Tuning Racinget, és az év utolsó három versenyén a Bamboo Engineeringnél indul. A szabályok értelmében viszont magával kellett volna vinnie azokat a használt gumikat, amiket Sonomában megjelöltek, és félretettek a suzukai versenyre. A WTCC előírásai szerint ugyanis, az első hétvégét leszámítva minden pilóta három szett új gumit kap egy fordulóra, illetve két szett használtat, amit az előző versenyről kell eltennie.
A felügyelői határozat szerint azonban az STR nem tudta odaadni O'Young használt gumijait a Bamboonak, ezért engedélyezték, hogy a hongkongi négy szett új gumival vágjon neki a hétvégének. Mázlista. Rajta kívül egyébként Tiago Monteiro is csak új gumikkal mehet, hiszen a Honda először szerepel az idei évben, így nincsenek megjelölt használt gumijaik.
Hungaroring
A helyszínről nézné a hungaroringi WTCR-hétvégét? Íme a feltételek
10/06/2021 20:20
Fotó: WTCC Media
Nürburgring
Így nem nyerhette meg hazai versenyét Luca Engstler
09/06/2021 07:53
WTCR
Összefoglaló a második nürburgringi futamról - 2021
09/06/2021 07:30