Bár tegnap bejelentették, hogy Mikel Azcona jövőre a Cupra Racing egyik versenyzője lesz 

a PURE ETCR elektromos túraautó bajnokságban

, a spanyol pilóta gyorsan leszögezte, emellett a WTCR-ben is maradni szeretne. 

Azcona tavaly a Zengő Motorsport színeiben indult a Túraautó Világkupában, és a szezon vége felé futamot is nyert a Motorland Aragonon. Később úgy fogalmazott, 2021-ben már a bajnoki címért szeretne harcba szállni, és ebben az új elektromos projekt sem lehet akadály. 
"Szeretném összekapcsolni
(a PURE ETCR-t)
a WTCR-el, ahol a célom a bajnoki cím lesz idén"
- mondta Azcona a Cupra Racing sajtóközleményében. 
Adria
Halasztják az olasz WTCR-futamot, a Hungaroring a következő állomás
17/07/2021 09:58
"Izgatott vagyok, hogy a Cupra Racing versenyzője lehetek idén a PURE ETCR-ben, és vezethetem a Cupra eRacert. Biztos vagyok benne, hogy ez a lebonyolítási rendszer sokáig megmarad, és ez lesz a versenyzés jövője."
"Már alig várom, hogy kezdjünk, beülhessek az autóba, és folytathassam a fejlesztést Jordival
(Jordi Gené)
és Mattiasszal
(Mattias Ekström)
. Ez egy teljesen új élmény lesz nekem, mivel az autó nagyon más, mint a Cupra León Competición, amivel tavaly a WTCR-ben mentem." 
A múlt hétvégi spanyolországi teszt elsősorban a nemrég beszerelt közös hajtáslánc ellenőrzéséről szólt, és a hírek szerint már Azcona is részt vett a munkában.
"Először mentünk valódi versenypályán azóta, hogy Nagy-Britanniában integráltuk a hivatalos ETCR-technológiát. A rendszer finomhangolásán dolgoztunk, és sokat tanultunk arról, hogyan lehet kihozni belőle legtöbbet. Van feladat bőven, hiszen egy teljesen új töltő és hűtőrendszert kell használunk az ETCR által minősített technológia miatt. De az eredmények eddig pozitívak, nem volt semmilyen problémánk"
- fogalmazott Xavi Serra, a Cupra racing technikai vezetője.
A Motorland Aragonon nagyrészt a márka veterán fejlesztőpilótája, Jordi Gené vezette az autót, és közel 250 km-t tett meg vele. 
A Cupra eRacerbe viszont már ennél sokkal többet pörgettek bele eddig. A márka volt az első, amely ETCR-autót épített még 2017-ben, és - bár még a saját fejlesztésű hajtáslánccal - de már több mint 3000 tesztkilométert tettek meg. A közös csomag (motor, akku, inverter) ugyan még csak most került be az autóba, de a tapasztalatok terén így is alaposan megelőzik a riválisokat. 
WTCR
Ismét fejlesztik a Renault-t, és visszatérnének vele a WTCR-be
16/07/2021 10:52
Aragon
Huff: kifejezetten szeretek Yvan Mullerrel csatázni
15/07/2021 10:21