Két hét múlva kezdődik a 2019-es Oscaro WTCR Túraautó Világkupa szezon, és már csak öt nap van hátra a barcelonai kollektív tesztig, így mindenkinél finisbe fordult a felkészülés.
A szabályok értelmében a bajnokság által érintett pályákon csak a szezonnyitó előtt lehet menni, így az elmúlt időszakban elég nagy volt a jövés-menés a Hungaroringen, a Szlovákiaringen és Zandvoortban is.
Nálunk járt többek között a Lynk & Co, Thed Björkkel, Yann Ehrlacher-vel és Yvan Mullerrel, valamint a PWR Racing két Cuprája Mikel Azconával és Daniel Haglöffel. 
WTCR
A Hungaroringen is lesz idén elektromos túraautó-futam
7 ÓRA
A Hondások eközben csúcsra járatták a tesztprogramot, elutaztak Sepangba (annyi biztos, hogy Esteban Guerrieri ott volt), miközben Tiago Monteiro és Tassi Attila leleplezte az két versenyautót. 
A Barcelona előtti hét slágerhelyszínen viszont egyértelműen a Nordschleife volt. Mivel a Zöld Pokol egy rendkívül speciális helyszín, az arra vonatkozó tesztszabályok egy kicsit lazábbak: VLN futamon, és a 24 órás kvalifikációs versenyein a nyitány után is rajthoz állhatnak a WTCR csapatai. 
Az apropót pont a VLN sorozat idénynyitója, a 65. ADAC Westfalenfhart szolgáltatta, melynek edzésein részt vett a Lynk & Co, a PWR, de ott volt Jean-Karl Vernay és Aurélien Panis is. 
Ám míg a WTCR-pilóták jelentős része csak a teszteken vett rész, Tiago Monteiro a versenyre is benevezett a Fugel Sort színeiben. A portugál pilóta Dominik Fugel és Markus Östriech társaságában ötödik lett az időmérőn, és ugyanezen a helyen zárta a futamot is a TCR-kategóriában. 
WTCR
A TCR történetének egyik legnagyobb borulója indul a Hungaroringen
TEGNAP 10:18
WTCR
Tarquini először tett említést a visszavonulás lehetőségéről
TEGNAP 18:20