Citroen_teszt_abudhabi_5

Fotó: Eurosport

Azt eddig is tudtuk, hogy Sebastien Loeb precíz figura, ám most azt is megtapasztalhatjuk, mennyire az. A kilencszeres ralivilágbajnok francia a Citroën tesztjei során rendre szakított időt arra, hogy a rajtokat is gyakorolja.
Az új sportszabályok egyik legfontosabb eredménye, hogy a 2014-es szezontól eltörlik a repülőrajtokat, az állóstartnál pedig sokkal nagyobb szerep jut a pilóták technikai tudásának. Loeb tehát nem véletlenül helyez nagy hangsúlyt az indulásra, egy 60 kilométeres versenyen ugyanis sok minden eldőlhet a rajtnál.
WTCR
Nagy Dani: hiszem, hogy eredményes lehetek a Zengő Motorsporttal
35 PERC
"Legutóbb Dél-Európában (Monteblanco, Spanyolország) teszteltünk a C-Elysée-vel, ahol egyrészt gyűjtöttem a kilométereket, és tovább ismerkedtem az autóval, másrészt olyan részleteken is dolgoztunk, mint például a rajtok. Most jók a megérzéseim, ám egyelőre még nem sokra megyek velük, hiszen nincs viszonyítási alapom" - mondta Loeb.
Ez hamarosan változhat, hiszen nemsokára következik a sokat emlegetett franciaországi teszt a Paul Ricardon, ahol a Hondával közösen gyakorolnak Loebék.
Még egy szó erejéig visszakanyarodva a rajt fontosságára. Az új szabályok miatt várhatóan megnövekszik az autók aerodinamikai teljesítménye, ami elképzelhető, hogy némileg megnehezíti az előzéseket. Általános vélekedés a WTCC-s pilóták között az is, hogy a TC1-es gépek sérülékenyebbek lesznek, tehát az eddiginél is nagyobb jelentősége lehet annak, ki hányadikként fordul az első kanyarban.
Fotó: Citroën Racing
WTCR
Nagy Dani visszatér a Zengő Motorsporthoz, de hol mehet idén?
04/05/2021 17:43
WTCR
Magyar versenyzőt jelentett be a Zengő Motorsport
30/04/2021 08:00