Komoly küzdelmet folytat a BMW... a kilók ellen. Tavaly óta tudjuk, hogy bajor autókkal gyakorlatilag lehetetlen lemenni a szabályok által engedélyezett minimumsúlyra, amely idén ráadásul tovább csökkent, és már "csak" 1150 kilogram. A 320 TC körülbelül 10 kiló túlsúllyal rendelkezik, ami idén különösen fájdalmas probléma lehet, hiszen a BMW motorerőben egyértelműen a leggyengébb technikának tűnik, azaz valószínűleg gyakran engedélyez majd számukra maximális súlycsökkentést  a kompenzációs rendszer, ami 1130 kilót minimumsúlyt jelent. A szervezők nem akarnak kitolni a csapatokkal így a ballasztrendszer életbe lépésétől engedélyezik számukra a karbon ajtók használatát.
"Két forduló után karbon ajtókat tehetünk fel a kocsikra. Ez körülbelül 20 kiló könnyítést jelent, és most minden gramm számít. Ez azt is jelenti, hogy lesz dolgunk bőven" - mondta Tom Coronel a Motorsport-Totalnak.
A tavalyi év során lexán oldalablakokat és hátsó szélvédőt is engedélyeztek a BMW-knek, a tél során pedig a ROAL Motorsport egy új kipufogórendszert tesztelt, szintén súlycsökkentés céljából. Közben innen-onnan olyan információkat is hallottunk, hogy készül valamilyen motorfejlesztés is az autóhoz, a Prodrive (BMW-jével majdnem azonos motorral futó MINI WRC-kért felelős csapat) egyik szakembere például úgy nyilatkozott, hogy már tesztelik a csomagot, és hamarosan jöhet a hivatalos bejelentés.
Adria
Halasztják az olasz WTCR-futamot, a Hungaroring a következő állomás
17/07/2021 09:58
Minden segítség elkél a bajor autóknak, mert egyelőre úgy tűnik nehezen rúghatnak labdába az idei szezon során.
Fotó: BMW Motorsport
WTCR
Ismét fejlesztik a Renault-t, és visszatérnének vele a WTCR-be
16/07/2021 10:52
Aragon
Huff: kifejezetten szeretek Yvan Mullerrel csatázni
15/07/2021 10:21