Az újév első napján összegyűjtöttük azokat az írásokat, amik a 

legjobban érdekeltek benneteket

, amire a legtöbb kattintás érkezett. Most átmegyünk a bot másik végére.


2020-ban is volt jónéhány olyan téma, amit mi rettentő fontosnak tartottunk, sokat dolgoztunk vele, saját interjút készítettünk, rákérdeztünk kényes témákra, majd aranytálcán tettük elétek... De rá se bagóztatok. :) 
Most összegyűjtöttük azt a 10 cikket, amiről mi azt hittük, könnyek között fogjátok megköszönni, de valójában a lőtéri kutyát sem érdekelte, és alig párszáz kattintással hajóztak le a Styx-ön. 
Adria
Halasztják az olasz WTCR-futamot, a Hungaroring a következő állomás
17/07/2021 09:58

10. Hogyan dönt egy gyártó arról, indul-e a WTCR-ben?


Ahh, ez fájt. A világon egyedül nekünk mondta el a Geely Group Motorsport vezetője, Alexander Murdzevski-Schedvin a Lynk & Co projekt részleteit. Egy órát beszélgetett velünk, mert értékelte, hogy átfogóan szerettük volna látni a kérdést (érts: folyton kérdésekkel cseszegettük). Olyan mélységekig avatott be bennünket a folyamatba, hogy még az Autosport magazinnál is felfigyeltek a témára. Itthon nem... 
Hogyan dönt egy nagy gyártó a WTCR-ben való indulásról? | Eurosport
Az elmúlt néhány év igazi sikertörténet volt a Marcello Lotti által létrehozott TCR-kategória számára. Szinte minden évben tudtak új gyártót csábítani a géposztályba, ami így egyre színesebb palettával rendelkezik. Persze megvan ennek az árnyoldala is, hiszen az újonnan érkező gyártók némelyike több pénzt fektetett az autója fejlesztésébe, mint a korábbiak, így 2019-re - legalábbis a csúcson - kicsit kétsebességessé vált a verseny.

9. Boldizs Bence elmeséli a 2020-as szezon élményeit


Szintén egy saját interjú. Karácsony környékén beszélgettünk Boldizs Bencével, aki figyelemreméltóan mutatkozott be a WTCR-ben. A cikkünk nem lett ennyire figyelemreméltó... 
Boldizs Bence: sokat segített, hogy a szezon során fel sem fogtam, hol vagyok | Eurosport
Fotó: fiawtcr.com, Zengő Motorsport 2020-ban új magyar pilóta mutatkozott be a Túraautó Világkupán, és bár az előzetes eredményei (nem volt azokkal nagy baj, csak hát itthon egyedül a győzelem számít) alapján a többség nem várt sokat Boldizs Bencétől, ő alaposan alágyújtott a kétkedőknek.

8. Sedan-kialakítású WTCR autón dolgozik a Toyota Argentína 


Általában kajálni szoktátok az új márkákról / autókról szóló cikkeket, meg is lepett, hogy ez valahogy elkerülte a radart sokaknál.
Sedan kialakítású TCR-autót fejleszt a Toyota Argentínában | Eurosport
Nemsokára újabb túraautóval gazdagodik a TCR-kínálat: a TouringCarTimes és a MundoSport beszámolója szerint a Toyota Argentina megerősítette, elindult egy sedan kialakítású versenyautó fejlesztése. Egyelőre csak nagyon kevés információ szivárgott ki, ám a TCT szerint a projektet valószínűleg a Toyota Gazoo Racing Argentina viszi majd, amely a japán márka Super TC2000-es és Top Race-es programjáért is felel.

7. Pusmogás az Audi új autójáról


Szintén zenész. 
Újra szóba került az Audi új fejlesztésű TCR-autója | Eurosport
Érdekes információk jutottak el nemrég a TouringCarTimes szerkesztőségéhez az utóbbi másfél évben többször is emlegetett, de még soha nem látott új Audi TCR versenyautóról. 2019 tavaszán az Eurosport Hungary az első között számolt be arról, hogy a német márka dolgozik a TCR autója utódján, majd az azt követő csend miatt idén tavasszal is megkérdeztük erről az Audi Sport Customer Racing vezetőjét.

6. Alessandro Mariani elgondolkodtató szavai a BoP-ről


Mindig is a saját készítésű interjúkat tartottuk a legjobbaknak, mert általában más témák érdekelnek bennünket, mint az átlag újságírókat. Februárban Milánóban beszélgettünk a JAS Motorsport főnökével, szerintünk tök elgondolkodtató témákról. Ti másképp gondoltátok.  
Mi teheti jobbá a teljesítmény kiegyenlítést a WTCR-ben? | Eurosport
A Túraautó Világkupa első két éve sok szempontból rendkívül sikeres volt, ám a teljesítmény kiegyenlítés, trendibb nevén a BoP, körül többször is mérgezővé vált a levegő. A szinte kizárólag a Formula 1 "szabad világán" felnőtt magyar közönség lelkében ez nagyrészt úgy csapódott le, hogy a teljesítmény kiegyenlítés önmagában rossz, az egyetlen megoldás, hogy el kell törölni.

5. Andrea Adamo a demokráciáról


A Hyundai Motorsport főnöke szeret nagyokat mondani, és ezt az olvasó általában értékeli. Ez valahogy nem ütötte meg a mércét.
A Hyundai Motorsport főnöke szerint nem mindig árt, ha nincs túl nagy demokrácia | Eurosport
A Hyundai Motorsportot vezető Andrea Adamót aggodalommal tölti el, hogy egy veszélyes forgatókönyv megvalósulásának első jeleit véli felfedezni a TCR-kategóriában, és szerinte erős kezű vezetésre lesz szükség, hogy ez a folyamat megálljon. Az olasz szakember több mint húsz éve dolgozik a motorsport különböző területein, és a túraautózás sok korszakát megélte már.

4. Adamo a TCR koncepcióról


Egy újabb saját interjú a Hyundai-főnökkel, ami a TCR-kategória mélységeiben turkál. Szerintünk nagyon sok érdekes gondolat volt benne, de...
Nincs mindent megoldó varázspálca, kompromisszumokat kell kötni | Eurosport
Teljesítmény kiegyenlítés, vagy szabad fejlesztési verseny? A Hyundai Motorsport főnöke szerint mindkét útnak megvannak a maga buktatói, és nem létezik olyan varázslat, amivel minden probléma eltüntethető. A WTCC / WTCR az elmúlt fél évtizedben mind a két filozófiával megpróbálkozott, és meg is tapasztalta mindkettő nehézségeit.

3. A Comtoyou Racing vezetője a WTCR kihívásairól


Úgy tűnik, a bajnokság mélyebb rétegei idén kevésbé mozgatták meg a fantáziátokat. A Jean-Michel Baerttal készített interjúnk többek között egy nagy privát csapat nézőpontjából világította meg a helyzetet. Csak senki nem olvasta. :)
Jól halad a folyamat a WTCR költségeinek kordában tartására | Eurosport
A legtöbb szempontból fantasztikus volt a 2019-es Túraautó Világkupa idény; csodás mezőnyt, változatos autóparkot és jó pár izgalmas versenyt kapott a közönség, ráadásul a végén Michelisz Norbi mászhatott fel a trónra. Hiányérzet leginkább talán amiatt keletkezhetett, hogy az év során kettészakadt a mezőny, és az újabb fejlesztésű TCR-autók (Lynk & Co, Hyundai, Honda) mellett egyre jobban elhalványultak a korábban eredményes márkák (Audi, Cupra, Volkswagen).

2. Rob Huff arról, hogy az MG jöhetne a WTCR-be.


Emlékeztek, mit írtunk az új gyártókkal kapcsolatban? Na, ez is az a kategória. 
Huff szerint az MG-nél lenne értelme foglalkozni a WTCR-el | Eurosport
Ahogy arról korábban beszámoltunk, múlt hétvégén az MG6 XPower TCR versenyautó megszerezte első komoly győzelmét, miután Rob Huffal a kormány mögött megnyerte az első makaói futamot. Az autó gyors fejlődése és Huff szerződtetése (hivatalosan egyelőre csak Makaóra) tovább erősíti az emberben az érzést, hogy a valaha ikonikus brit, most már kínai tulajdonban lévő márka valami komoly dobásra készül.

1. Magyar kórháznak adományozott a WTCR


A magyarokkal kapcsolatos témák mindig nagyobb érdeklődést váltanak ki, itt ráadásul jótékonyságról van szó. Ennek ellenére az év egyik legkisebb olvasottságát hozó cikke ez volt.
Hatmillió forinttal támogatja a WTCR a Bajcsy-Zsilinszky Kórházat | Eurosport
Amellett, hogy a 2020-as nehéz körülmény között is sikerült megszervezni és lebonyolítani a Túraautó Világkupa szezont, a WTCR promótere egy igen nemes programot is elindított idén, mellyel a sorozat által érintett országok egy-egy kórházát támogatják.
WTCR
Ismét fejlesztik a Renault-t, és visszatérnének vele a WTCR-be
16/07/2021 10:52
Aragon
Huff: kifejezetten szeretek Yvan Mullerrel csatázni
15/07/2021 10:21