Daste_makao_bmw

Fotó: Eurosport

Stefano D'Aste számára nem ment zökkenőmentesen a csapatváltás. Az olasz pilóta tavaly két futamon is győzött a Wiechers Sport színeiben, idén viszont a pontszerzők közé is csak nagy ritkán tudott bekerülni saját csapatával, a PB Racinggel (és Michelisz Norbi BMW-jével).
A sanghaji hétvégén viszont ismét megcsillantott valamit a tavalyi formából, a második futamon a 26. helyről indulva kilencedikként intették le. Megkeresésünkre D'Aste elmondta, egy új versenymérnökkel dolgozik, és a kínai teljesítmény már a közös munka eredménye.
WTCR
Bejelentették a negyedik audis versenyzőt a WTCR-ben
9 ÓRA
"Új versenymérnök segíti a munkámat, aki nagyobb tapasztalattal rendelkezik, és jobban tudok vele együtt dolgozni. Sokat alakítottunk a beállításokon, és ennek köszönhetően javult a teljesítményünk" - mondta D'Aste a WTCC Blognak.
Az új szakember az olasz korábbi (és James Thompson jelenlegi) versenymérnöke, Marco Calovolo cégétől, a Hexathrontól érkezett.
"Jacopo Fedele egy fiatal, tehetséges srác, aki közvetlenül Calovolo alá tartozik."
A szezon vége felé nem tudtuk kihagyni a kérdést, hogy miként fest a jövő az olasz pilóta számára.
"Még nem tudom. Szeretnék a WTCC-ben maradni, de közben más érdekes lehetőségeim is vannak, amik alacsonyabb költségvetésből is kijönnek. Egy privát csapatnak nagyon kockázatos lehet megvásárolni egy drága autót, amivel csak egy bajnokságban indulhat" - zárta D'Aste arra utalva, hogy az új szabályok szerint épített technikákkal egyelőre kizárólag a WTCC-ben lehet majd versenyezni.
Fotó: WTCC Media
WTCR
A tavalyi nehézségek ellenére nem akart új csapatokat a Hyundai Motorsport főnöke
13/04/2021 14:23
WTCR
Tarquini szerint régen nem voltak olyan felkészültek, mint most
12/04/2021 16:05