Stefano D'Aste a salzburgringi thriller után Suzukában jóval nyugodtabb körülmények között győzött, a pole pozícióból indult, végig vezetett, és még védekeznie is csak az elején kellett. Az olasz pilótát ennek ellenére legalább annyira váratlanul érte ez a siker, mint amikor Ausztriában a két Chevy szinte egyszerre esett ki előle az utolsó körben.
"Nagyon meglepett ez a győzelem, mivel a hétvége elején sokat küszködtünk a beállításokkal. Folyamatos egyeztetés zajlott, hogy valahogy megoldást találjunk. És végül sikerült, a versenyeken már hibátlanul ment az autó. Jól jajtoltam, de az első körben azért keményen kellett küzdenem, hogy Oriolát magam mögött tartsam" - mesélte D'Aste.
A Wiechers egyetlen versenyzője tizedik lett a Q2-ben, amivel megszerezte az első rajtkockát a második futamra. Ahol aztán Norbi legnagyobb ellenlábasa, Pepe Oriola volt az ellenfél, legalábbis a futam elején.
WTCR
Tényleg világsztárt igazolt a Zengő Motorsport
18 ÓRA
"A verseny első szakaszában gyorsabb volt nálam, de utána, hála a hátsó kerék hajtásnak, jobban tudtam spórolni a gumikkal, és sikerült kiharcolnom némi előnyt" - zárta az olasz.
D'Aste helyzete ezzel a sikerrel némileg javult a Yokohama kupában, de még mindig 35 pont a lemaradása Michelisz Norbival, és 25 Oriolával szemben. Az utolsó, makaói hétvégén viszont dupla pontokat osztanak, úgyhogy semmi sem dőlt még el.
FONTOS! Kérlek csatlakozz a Túraautó Hírblog Facebook Csoportjához ITT.
Fotó: WTCC Media
WTCR
Új helyszín került be a WTCR 2021-es naptárába
11/05/2021 08:52
WTCR
Először nyert a Hyundai Elantra N, Nagy Dani pedig ötödik
09/05/2021 17:32