/origin-imgresizer.eurosport.com/2020/08/13/2863699-59019988-2560-1440.png)
Eurosport
Publikálva: 11/10/2012 14:07 GMT
Michelisz Norbi remek sonomai hétvégéje ellenére csak 10 kilóval lesz nehezebb Suzukában a BMW 320 TC, mint az amerikai fordulón, azaz továbbra is mínuszban marad a bajor márka. Hála és köszönet a többi BMW-s csapatnak, akik nem brillíroztak Kaliforniában. A SEAT minimumsúlyát viszont 30 kilóval dobják majd meg. A Ford és a SUNRED León továbbra is a lehető legalacsonyabb súlyon futhat, míg a legmagasabb, +40 kilós ballasztot - akárcsak az elmúlt két évben mindig - most is a Chevrolet kapja.
A Honda gyári minimum tömegét 1150 kg-ban határozta meg az FIA, ám mivel a ballasztrendszer működéséhez két fordulóról kellenek eredmények, a Civic csak Makaón kap a teljesítményének megfelelő kompenzációs súlyt. Addig a szabályoknak megfelelően a maximális mennyiséget, +40 kilót kell az autóba tenni.
Típus | Pluszsúly | Gyári minimumsúly | Suzuka minimumsúly |
Chevrolet Cruze 1.6 T | + 40 kg | 1160 kg | 1200 kg |
BMW 320 TC | - 10 kg | 1160 kg | 1150 kg |
SEAT León WTCC | + 30 kg | 1150 kg | 1180 kg |
Ford Focus S2000 TC | - 20 kg | 1150 kg | 1130 kg |
SUNRED SR León 1.6T | - 20 kg | 1150 kg | 1150 kg * |
Honda Civic S2000 | + 40 kg | 1150 kg | 1190 kg |
WTCR
Bejelentették a negyedik audis versenyzőt a WTCR-ben
9 ÓRA
* A spanyol nemzeti homologizációval rendelkező SUNRED SR León csak azzal a kitétellel kapott engedélyt, hogy minden futamon +20 kilós büntetősúlyt kell tenni az autóba.
Fotó: WTCC Media
WTCR
A tavalyi nehézségek ellenére nem akart új csapatokat a Hyundai Motorsport főnöke
13/04/2021 14:23
WTCR
Tarquini szerint régen nem voltak olyan felkészültek, mint most
12/04/2021 16:05