A magyar versenyző a tervezettnél két héttel korábban kapott lehetőséget, hiszen eredetileg szeptember közepén indult volna Vallelungában, ám mivel a WTCR-t is megjárt Kevin Ceccon visszalépett, nyílt egy új opció a csapatnál.
A TCR Italy imolai hétvégéjére 37 darab autó nevezését adták le; ekkora mezőnyben pedig Levi még sosem versenyzett.
Igazi művészet volt tiszta kört találni az edzéseken és az időmérőn, de versenyeken sem nagyon került légüres térbe az ember.
WTCR
Michelisz Norbi kipróbálná magát egy formaautóban is
TEGNAP - 09:17
Vendég versenyzőként ráadásul Levi 20 kiló pluszsúlyt is kapott, illetve át kellett állnia egy másik gumira, hiszen míg a TCR Eastern Europe-ban Kumhót használnak, addig az olasz bajnokságban Hankookot.
Losonczy Levire tehát rengeteg újdonság várt: ismeretlen pálya, bajnokság és ellenfelek, új gumi, pluszsúly, és a hatalmas létszám. Innen nézve igazán örömteli, hogy mindkét futamon előrébb tudott jönni a rajthelyéhez képest.
Az edzéseken 25. illetve 27. lett, és bár az időmérőre sikerült kicsit faragnia a hátrányából, a kvalin ez a 28. helyre volt elegendő, három másodperc lemaradással.

Losonczy Levente bemutatkozott a TCR Italy-ben.

Fotó: From Official Website

Ehhez képest mind a két futamon sikerült javítania, az első végén a 20., a másodikon a 16. helyen ért célba. Ám ennél is fontosabb, hogy olyan tapasztalatokat szerzett, amit máshol nem nagyon lehetett volna, és ezek nagyon jól jönnek majd még a jövőben.
Ha elmaradtál a versenyekről, itt visszanézheted őket:
1. futam
2. futam

Nem akarsz lemaradni a legfontosabb híreinkről? A lenti videóban megmutatjuk, hogyan kérhetsz értesítést a mobilodra az Eurosport Applikációval.

Így kaphatsz értesítést a mobilodra az Eurosport fontos híreiről

WTCR
Tassi Attila szíve szerint egy Honda NSX-be ülne át
22/09/2022 - 08:27
WTCR
Tim Gábor jövőre már teljes szezont menne a közösségi finanszírozás után
20/09/2022 - 12:05