Michelisz_aut_box

Fotó: Eurosport

Túl vagyunk a két szabadedzésen, és még nehéz eldönteni, hogy bizakodjunk-e, vagy gyönge lelkünk megvédése érdekében inkább készüljünk a legrosszabbra. A Zengő Honda teljesítményét kétféle szempontból lehet értékelni. Ha az egész mezőnyt nézzük, akkor azt kaptuk, amit vártunk. A Chevrolet sokkal erősebb az egyenesben, sőt, még a SEAT-ok is be tudnak kavarni. Ha a Hondák belső meccsét nézzük, akkor várakozáson felül teljesít a Zengő Motorsport, hiszen az FP2-es defektig folyamatosan a gyári autók előtt állt Michelisz.
De vajon csak véletlen eset volt a defekt, vagy kezdődik a tavalyi elsőkerekes rémálom?
WTCR
PURE ETCR program – Vallelunga, 2021
18/06/2021 12:30
"Biztos, hogy a pálya karakterisztikája okozta a defektet. A bal első gumi durrant el, az, amelyik a legnagyobb terhelést kapja ezen a pályán. A versenyre nézve ez azt jelentheti, amit a tavalyi futamon láttunk, azaz, hogy a mezőny fele kiesik, defekt miatt. Vannak ugyan eszközök, amivel ezt meg lehet előzni, de elég szűkösek a lehetőségek. Innentől kezdve az a kérdés, hogy végigbírjuk-e a versenyeket, mert egyáltalán nem tartom kizártnak, hogy megismétlődik a tavalyi eset" - mondta Norbi a második edzés után.
A Yokohama erre a versenyre kiadott egy minimális guminyomás és egy maximális kerékdőlés értéket, amely alá illetve fölé nem ajánlott menni. Ha sikerül elérnünk Norbiékat, megkérdezzük, hogy vajon ezeket az értékeket használva jött a defekt, vagy kicsit agresszívebb setuppal próbálkoztak.
Az időmérő edzés 15:00-kor kezdődik, és ingyenes internetes közvetítés lesz az fiawtcc.com oldalon.
Fotó: WTCC Media
WTCR
Valójában hidrogénnel mennek Nagy Daniék versenyautói
17/06/2021 19:48
WTCR
Lesz magyar versenyző is a PURE ETCR elektromos túraautó bajnokságban
16/06/2021 09:33