Az első két WTCR-hétvégét követően a bajnokságban szereplő öt márka közül négyet érinti a változtatás, és köztük van mind a három magyar érdekeltségű modell is.

Egy esetet leszámítva inkább finomhangolásról, mintsem drasztikus módosításról van szó. A motorerő beállításokhoz sehol sem nyúltak hozzá, és a hasmagasságot is csak egy márka esetében változtatták. A többieknél a pluszsúlyokat variálták meg.
A legnagyobb kedvezményt az Audi új fejlesztésű autója kapta, amely Spanyolországtól 30 kilóval lehet könnyebb (nem számítva a most életbe lépő súlykompenzációt), és a hasmagassággal 80-ról 70 mm-re mehetnek le.
Aragon
Huff: kifejezetten szeretek Yvan Mullerrel csatázni
15/07/2021 10:21
Súlykedvezményben részesült a Zengő Motorsport által használt Cupra León Competicion is, ők a nehéz szezonkezdet után 20 kilót dobhatnak le a hazai versenyükre.
Változott a Honda Civic Type-R és a Hyundai Elantra N súlya is, Tassi Atiék és Michelisz Norbiék 10-10 kiló pluszt kapnak a folytatásra.
Egyedül a Lynk & Co számait nem változtatták, azaz továbbra is a kínai autókapja a legmagasabb BoP súlyt, és egyedül az ő motorjukat fogják vissza 2.5%-kal.
A Túraautó Világkupa egy hét múlva folytatódik a Motorland Aragonon, ahol a PURE ETCR elektromos bajnoksággal közös fordulót rendeznek.
IDE KATTINTVA feliratkozhat az Eurosport Túraautó hírlevelére, és biztosan nem marad le róla, ha valami fontosról írunk.
Aragon
Guerrieritől azt a keveset is elvették, amit Aragonban összekapart
13/07/2021 16:09
Aragon
Így taposta át magát a mezőnyön a Zengő Motorsport világbajnoka
12/07/2021 19:34