Rob Huff lett a második Motorland Aragoni WTCR-futam egyik legnagyobb hőse, miután az utolsó helyről indulva (kuplungcsere miatt kikérték a parc ferméből) kilencedikként zárt.
A kilencedik hely felé vezető úton régi nagy ellenlábasába, a négyszeres világbajnok Yvan Mullerbe is beleütközött, akit először simán megelőzött a célegyenes végén, majd az utolsó körben jött még egy csörte köztük.
A sikán előtt Muller beszúrt mellé belülre, és lelökte Huffot az ívről, aki átvágta a lejtős lassítót, és pont a francia elé esett vissza a pályára. A lökés miatt Muller sem forszírozta az előzést, így végül nem változott köztük a sorrend.
Aragon
Így taposta át magát a mezőnyön a Zengő Motorsport világbajnoka
12/07/2021 19:34
Muller kifejezetten kemény és rafinált ellenfél hírében áll, a zengős pilóta viszont a verseny után kifejtette, ő nagyon is szeret vele csatázni.
"Mindig elmosolyodom magamban, ha meglátom Yvant a pályán, hiszen annyi évet lehúztunk együtt. Voltak problémás ütközeteink, és voltak nagyszerűek is. A pályán kívül jó barátok vagyunk, és szeretek vele csatázni."
"Az utolsó körben nekem jött, mert nagyon szeretett volna megelőzni, de utána visszaadta a helyezést. Ezért szeretek olyanok ellen versenyezni, mint Yvan. Nem követünk el hibákat, de legalábbis nem túl gyakran, úgyhogy kifejezetten örömöt okoz, ha Yvan az ellenfél."

Így taposta át magát a mezőnyőn Rob Huff Aragonban

13 helyet előre jönni nagy dolog, de csak akkor van rá lehetőség, ha az embernek nem sikerült valami jól az időmérője. Huff bevallja, az egykörös tempón még csiszolniuk kell.
"Annak ellenére, hogy a Cupra is mellettünk áll, valami még hiányzik. A versenytempónk itt és a budapesti teszten is rendben volt, de az időmérőn még hátrányban vagyunk. Nem tudjuk kihozni a kellő tapadást a gumikból."
Az angol versenyzőnek nem volt sok ideje összebarátkozni az új León Competiciónnal, hiába vagyunk túl már három hétvégén.
"Sajnos a versenyeken kell beletanulnom, hiszen a szezon előtt összesen négy órát tudtam menni. Budapesten teszteltünk, aztán egyből a Nordschleifére mentünk, ahol problémánk támadt a futóművel és a splitterrel. Szóval igazából Estoril és a Motorland Aragon volt az a két helyszín, ahol tudtam valamennyit tanulni az autóról."
Az Huffot is meglepte, hogy a BoP-változtatás, és a számukra kedvezően alakuló súlykompenzáció ellenére is küszködtek a Cuprával Aragonban.
"A Hondával szemben komoly előnyünk volt, de szerintem közelebb kellett volna lennünk az Audikhoz. Hasonló a két autó BoP-je, és a súlykompenzációban sem volt nagy eltérés, mégis sokkal gyorsabbak voltak nálunk ezen a hétvégén."
Mindenképpen jó hír viszont, hogy Huff úgy érzi, a Motorland Aragonon sikerült megtalálni egy jó alapbeállítást, amiből kiindulhat a most következő versenyhétvégéken.
IDE KATTINTVA feliratkozhat az Eurosport Túraautó hírlevelére, és biztosan nem marad le róla, ha valami fontosról írunk.
Aragon
Így taposta át magát a mezőnyőn Rob Huff Aragonban
12/07/2021 19:18
WTCR
Rob Huff döntött: csak a Zengő Motorsportra összpontosít idén
26/05/2021 18:31