Minden emberi számítás szerint idén Michelisz Norbi egy vadonatúj TCR-gépet vezet majd a Túraautó Világkupán, miután a Hyundai várhatóan lecseréli az i30 N TCR-t a friss fejlesztésű Elantra N TCR-re.



A koreai márka első szedán kialakítású túraautóját eddig csak a gyártó tesztjein láttuk, a hétvégén viszont éles körülmények között is bemutatkozott a Daytona 24h-t szokás szerint megelőző Roar Before the Rolex 24 eseményen. 
IMSA Michelin Pilot Challenge mezőny öt etapot mehetett a Daytona International Speedway-en, ahol a Hyundai amerikai partnere, a Bryan Herta Autosport jó néhány Veloster N TCR mellett két Elantra N TCR-t is csatasorba állított. 
Adria
Halasztják az olasz WTCR-futamot, a Hungaroring a következő állomás
17/07/2021 09:58
Az új autó - ahogy az ilyenkor várható - még elmaradt a kiforrott elődtől: a Veloster N TCR 2:00.547-re volt képes Rory van de Steurrel, miközben Harry Gottsacker 2:02.644-et futott az Elantra N TCR-el. A Bryan Herta Autosport viszont fontos tapasztalatokat gyűjtött az új gépről, mi pedig végre akcióban is megcsodálhattuk az autót, amivel valószínűleg Michelisz Norbi is versenyezni fog 2021-ben.

hyundai-elantra-roar3.jpg

Fotó: Eurosport

Az Elantra N TCR hosszúságban és tengelytávban is jelentősen túlszárnyalja az i30 N TCR-t: a kasztni 26 centivel hosszabb, a két tengely közti távolság pedig 10 centivel nőtt. A motort egy új utcai alapból fejlesztették, a váltó viszont ugyanaz a hatsebességes X-trac, amit az eddigi modellekben használtak. 

Hyundai-elantra-daytona2.jpg

Fotó: Eurosport

hyundai-elantra-roar4.JPG

Fotó: Eurosport

hyundai-elantra-roar6.JPG

Fotó: Eurosport

hyundai-elantra-roar1.JPG

Fotó: Eurosport

hyundai-elantra-roar2.JPG

Fotó: Eurosport

WTCR
Ismét fejlesztik a Renault-t, és visszatérnének vele a WTCR-be
16/07/2021 10:52
Aragon
Huff: kifejezetten szeretek Yvan Mullerrel csatázni
15/07/2021 10:21