Nash_huff_nykjaer_porto

Fotó: Eurosport

Az élet törvénye még mindig az a WTCC-ben, hogy az első versenyt a második követi, és azután is rendeznek hivatalos sajtótájékoztatók. James Nash élete második futamgyőzelméről, Rob Huff és Michel Nykjaer pedig emlékezetes meccsükről osztott meg egy-két gondolatot.
James Nash – a második futam győztese:
WTCR
Tassi Attila magabiztos Estoril előtt, de fejlődne is
18 ÓRÁJA
„Könnyű győzelem nincs, de ahhoz képest, ahogy kezdtünk – huszonnegyedikként az első szabadedzésen – végül nagyot fordult a kocka, lépésről lépésre sokat tudtunk javulni. Ezen a futamon egyszerűen elhúztam az üldözőbolytól, majd hátradőltem és ellazultam, pontosan úgy, ahogy vezetés közben kell tenni... Portó rendkívül nehéz pálya, – Makaóval vetekszik - ahol higgadtnak kell maradnod, miközben helyenként agresszívan támadhatod a kerékvetőket. Itt jól teljesíteni fizikailag és szellemileg is az egyik legkimerítőbb feladat.”
Robert Huff – második helyezett:
„Meg tudja nehezíteni az életedet, ha a harmadik körtől kezdve folyamatosan küszködnöd kell a fékekkel. Jól sikerült a rajtom, és mivel Marc-kal (Basseng) és James-szel (Thompson) szemben enyém volt a kedvezőbb oldal, sikerült a csapattársam előtt befordulni az első kanyarban, és üldözőbe vehettem James-t (Nash). A harmadik körben azonban a pálya leggyorsabb kanyarja előtt hiába léptem a fékre, a pedál beesett a tűzfalig. Igencsak félelmetes volt így vezetni egy utcai pályán, - a betonfalak és a kordonok között - mindenhol valamivel korábban kellett fékeznem, és minden tudásomat össze kellett szednem a pozícióm megvédéséhez. Azt hiszem, szerencsésnek mondhatom magamat, hogy épségben célba értem, ráadásul dobogóra is állhattam.”
Michael Nykjaer - harmadik helyezett:
„Jó móka volt az autóban ülni és Rob Huff-fal vívni. Bíztam benne, hogy meg tudom előzni, de elég keményen rám csukta az ajtót párszor, ezért úgy gondoltam, rendben, harmadik leszek, ez is szép eredmény nekem és a csapatnak. Talán lehettem volna kicsit erőszakosabb, de nagyon örülök annak, hogy az autó szinte karcmentes, én pedig ismét a dobogón állok. Láttam, hogy helyenként meg tudok lógni Oriola elől, máshol viszont ő tudott közelebb kerülni hozzám, ezért aztán számoltam a hátralévő köröket, és végül boldog voltam, hogy sikerült magam mögött tartani őt, és ismét a dobogóra állhattam.”
Fotó: WTCC Media
Írta: Major Zoltán
WTCR
PURE ETCR program – Vallelunga, 2021
18/06/2021 12:30
WTCR
Valójában hidrogénnel mennek Nagy Daniék versenyautói
17/06/2021 19:48