A 2020-as év is hozott pár olyan pillanatot a WTCR-ben, amire nagyon sokáig emlékezni fogunk, és ez abból is látszik, hogy az oldal történetének (beleértve a Túraautó Hírblogos időket) legtöbb kattintást hozó írása tavaly született.


Természetesen a legnépszerűbb témák Michelisz Norbiról, a Zengő Motorsportról vagy a többi magyar pilótáról szóltak; összesen két olyan cikk került be a top10-be, ami semmilyen szállal nem kapcsolódik hazai érdekeltséghez.
Következzen a 2020-as év 10 legolvasottabb témája:
Adria
Halasztják az olasz WTCR-futamot, a Hungaroring a következő állomás
17/07/2021 09:58

10. Miért lépett vissza az Audi, és mi kell a visszatéréshez?


Saját interjú Chris Reinkével arról, hogy az Audi miért vonja vissza gyári támogatását a WTCR-től.
Megtudtuk, miért lépett vissza az Audi, és mi kellene, hogy meggondolja magát | Eurosport
Az elmúlt bő fél évben érte pár kellemetlen hír a WTCR-t, és ezek közül a legváratlanabb talán az Audi bejelentése volt, mely szerint 2020-tól nem támogatnak tovább gyári szinten egyetlen csapatot sem a bajnokságban. Írhattam volna röviden úgy is, hogy kiszállnak a WTCR-ből, ám ez több szempontból sem lenne igaz.

9. A Hyundai főnökének szezon előtti aggodalmai


Andrea Adamo még februárban döfködte meg a Túraautó Világkupát, azzal "fenyegetőzve", hogy aggályai vannak a bajnoksággal kapcsolatban.
A Hyundai főnökének kétségei vannak a WTCR-el kapcsolatban, ezért nem jelentett még be semmit | Eurosport
Újabb kemény és hangzatos nyilatkozattal állt elő Andrea Adamo, a Hyundai Motorsport impulzív és karakteres vezetője nemrég úgy fogalmazott, a koreai márka azért nem tett még semmilyen bejelentést a Túraautó Világkupával kapcsolatban, mert aggódik a bajnokság jelenlegi helyzete miatt.

8. Miért léptek vissza Michelisz Norbiék a Nordschleifén


Az év egyik legmegdöbbentőbb pillanata volt a Hyundai németországi bojkottja. A hírek feldolgozása után írtunk egy elemzőbb cikket a döntés hátteréről. Szerettétek. 
Miért léptek vissza Michelisz Norbiék és meddig tarthat a bojkott? | Eurosport
Atomrobbanásra ébredt csütörtökön a túraautósportot szerető közösség, néhány órával az első szabadedzés kezdete előtt a Hyundai Motorsport bejelentette, mind a két csapata visszalép a WTCR második versenyhétvégéjétől. Az Eurosport Hungary értesülése szerint a BRC Racing és a Team Engstler pilótái már el is indultak haza, így Michelisz Norbiék biztosan nem állnak rajthoz a Nordschleifén.

7. Mi lesz Michelisz Norbival 2020-ban?


Márciusban vált hivatalossá, hogy Norbi marad a Hyundai-nál és a BRC Racingnél. Bár erősen sejtette mindenki, a biztonság kedvéért azért jó sokan elolvastátok. 
Eldőlt Michelisz Norbi jövője, és már be is jelentették, hogyan tovább | Eurosport
A Hyundai Motorsport hivatalos közleményben erősítette meg, hogy továbbra is elkötelezett a WTCR Túraautó Világkupa mellett, ám 2020-ban már két különböző csapat versenyezteti a négy gyári támogatott pilóta autóját. A négy közül az egyik a címvédő Michelisz Norbi lesz, aki ismét Gabriele Tarquinivel kerül egy csapatba.

6. Az utolsó utáni pillanatban változik a WTCR összetettje


Esteban Guerrieri nagyon akarta a bajnoki dobogót az év utolsó versenyén, ám sorozatos pályaelhagyás miatt végül utólagos büntetést kapott, és így lemaradt a top háromról. 
Lecsaptak az felügyelők, utólag változott a WTCR összetett dobogó | Eurosport
A Túraautó Világkupa idei utolsó versenye úgy ért véget, hogy Yann Ehrlacher a bajnok, miközben nagybátyja, Yvan Muller a második és Esteban Guerrieri a harmadik. De már akkor jeleztük, ez az eredmény ingatag lábakon áll.

5. Zengő Zoli barbecue-s nyilatkozata a szezon végén


A Zengő Motorsport főnöke mindig is tudott szórakoztatóan fogalmazni. Ennél csak a meglepetések okozásához ért jobban. A szenteste megjelent interjúban mindkettőt megtaláltátok. 
Zengő Zoli: olyanon dolgozom, amit ha elmondok, utána barbecue-t sütsz nekem a célegyenesben | Eurosport
Fotó: fiawtcr.com, Zengő Motorsport Zengő Zoli sosem volt egy langyos figura; a Zengő Motorsport vezetője mindig is szerette a váratlan húzásokat, a nagy hajrákat. Ilyen volt a 2020-as évad is, de még ilyenebb lehet a következő.

4. Távozik a Sebastien Loeb Racing


Erős a gyanúm, hogy ez a cikk egy félreértés miatt került fel majdnem a dobogóra. Korábban úgy volt, az SLR Hyundai-ra válthat, de végül kivonultak a WTCR-ből. A cím láttán szerintem sokan nagyon másra gondoltak először.
Hyundai helyett távozás - újabb búcsúzó a WTCR-ben | Eurosport
Kiszáll a Túraautó Világkupából a Sebastien Loeb Racing; a kilencszeres ralivilágbajnok versenycsapata pénteken erősítette meg, hogy a Volkswagen távozása után ők sem maradnak a bajnokságban. Az SLR tavaly négy Golf GTi TCR-t indított, Johan Kristofferssonnal, Rob Huffal, Mehdi Bennanival és Benjamin Leuchterrel.

3. A Hyundai visszalép a Nordscheife-hétvégétől


Az elemzésünk is sokakat érdekelt, de természetesen maga a hír ütött nagyobbat. Tavaly a Hyundai-bojkott volt a harmadik legolvasottabb témánk. 
Dráma a pokolban - Michelisz Norbiék visszaléptek a Nordschleifén | Eurosport
Nem vesz részt a WTCR második fordulóján a Hyundai Motorsport két partnercsapata, a BRC Racing és a Team Engstler, miután az igazságtalan teljesítménykiegyenlítésre hivatkozva visszaléptek. Michelisz Norbi, Gabriele Tarquini, Nicky Catsburg és Luca Engstler már a helyszínen volt, amikor a bejelentés megtörtént, így biztosan utolsó pillanatos döntésről van szó.

2. Michelisz Norbira rányitnak a lányok


Ez volt az egyik kedvenc cikkünk. A karantén idején rendezett szimulátor bajnokságon Michelisz Norbi gyanús körülmények között ment falnak. Kiderítettük. Imádtuk. Ti is... :)
Michelisz Norbi azért csapódott a korlátnak, mert a kislányai benyitottak | Eurosport
Tegnap megrendezték a WTCR-pilóták és szimulátoros menők közös részvételével zajló eSport WTCR előszezon első versenyét a Hungaroringen. A világkupa-győztes Michelisz Norbi mind a két futamon megtörte a Hyundai i30 N TCR-t, ráadásul az egyik eset hátterében egy végtelenül cuki jelenet húzódott.

1. Az FIA és a WTCR válasza a Hyundai visszalépésre


Nem állíthatnám, hogy a legérdekfeszítőbb írásunkat olvastátok a legtöbben 2020-ban. A Hyundai visszalépése után a bajnokság promótere, a WSC és az FIA közös közleményt adott ki. Erre voltatok a legtöbben kíváncsiak, sőt, ez volt az oldal kilencéves történetének legolvasottabb firkája. 
Így reagáltak a szabályalkotók Michelisz Norbiék visszalépésére | Eurosport
Néhány órával azt követően, hogy a Hyundai Motorsport bejelentette, mindkét partnercsapata visszalép a WTCR második versenyhétvégéjétől, közös közleményt adott ki az FIA, a WSC és az Eurosport Events. A koreai márka azzal indokolta döntését, hogy "nem részesülnek a riválisokéval egyenlő elbánásban", utalva ezzel az általuk igazságtalannak tartott teljesítmény kiegyenlítésre, és arra, hogy egyes márkáknak megengedték, hogy ne az idéntől kötelező közös Magnetti Marelli elektronikát használják.
Ezek voltak a tavalyi év legnagyobb érdeklődést kiváltó cikkei. Hamarosan jövünk egy másik összefoglalóval, amelyből megtudjátok, melyek voltak azok az írások, amiket mi nagy jelentőségűnek éreztünk, de a kutyát sem érdekeltek. :)
WTCR
Ismét fejlesztik a Renault-t, és visszatérnének vele a WTCR-be
16/07/2021 10:52
Aragon
Huff: kifejezetten szeretek Yvan Mullerrel csatázni
15/07/2021 10:21