Mindenképpen új időszámítás kezdődik decembertől, amikor már a második generációs (Gen2) autókkal köröznek a csapatok. Annyi bizonyos, hogy először a bajnokság történetében tizenegy csapat áll rajthoz, és a klasszikus monacói pályát fogják használni, nem pedig a rövidített változatát. Ezek tehát a tények. Meg az is, hogy Felipe Massa már javában készül a bemutatkozásra, és rendszeresen tűnik fel egy-egy helyszínen, hogy ismerkedjen a sorozattal, meg azért, hogy megossza gondolatait az érdeklődőkkel.

In this handout provided by FIA Formula E, Felipe Massa poses for a photograph with a Marshall. during the Rome ePrix, Round 7 of the 2017/18 FIA Formula E Series at Circuito Cittadino Dell'EUR on April 14, 2018 in Rome

Fotó: Getty Images

Zürichben Massa azzal állt elő, hogy többek között a versengés öröméért választotta a Formula-E-t. Szerinte itt remek lehetőség van a kilincs a kilincsen párharcokra, melynek jó bizonyítéka volt a svájci hétvége is. A brazil versenyző hosszan értekezett arról, hogy GT vagy hosszú távú sorozatban nem tudná magát elképzelni, mert ott kevesebb a küzdelem. Számára a vérbeli csaták mellet vonzerő még az utcai helyszín.
Monaco
Ilyen bravúros, utolsó pillanatos előzést még a monacói pályán is ritkán látni
08/05/2021 15:34
https://i.eurosport.com/2018/06/08/2351232.jpg
Massán kívül felröppent még Fernando Alonso neve is, egészen pontosan Sebastien Buemi beszélt arról, hogy a WEC-ben csapattársa a spanyol, és feltűnően sokat kérdezősködik az elektromos versenyzésről. Talán puszta szakmai kíváncsiság az egész Alonsótól, de pletykának nem utolsó, hogy mi lenne, ha őt is sikerülni átcsábítani a szériába. Egy valami viszont bizonyos, ez pedig a sok érdeklődés az FE iránt, ami egyelőre remek marketingfogás, de könnyen elképzelhető, hogy hamarosan sokkal több lesz annál.
(Vörös Csaba)

Alonso : "Je ne suis pas lassé de la F1"

Fotó: F1i

Rome ePrix
Rome ePrix, 2. futam összefoglaló
11/04/2021 15:45
Rome ePrix
Még mindig van új autós baleset a nap alatt (videóval)
10/04/2021 18:03