Az által, hogy Ulrich Fritz alakulata leszerződött a sorozattal, először lesz 11 csapatos az elektromos széria. A HWA komoly feladatokat lát el, hiszen versenykörülmények között kell feltérképeznie a bajnokságot a Mercedes számára. Erőforrásnak a Venturi ZF-jét kapják meg, hogy aztán egy évre rá a nevezési jogukat átruházzák a Mercedesre. A HWA köztudottan régi partnere a német gyárnak, hiszen számos fejlesztéseket végeztek nekik a múltban. Ezért okozott feltűnést, hogy az év eleje óta a HWA mérnökei együttműködnek a Venturival.

Tom Dillmann (FRA), Venturi, Spark-Venturi, Venturi VM200-FE-02 during the FIA Formula E Championship Paris ePrix on May 20, 2017

Fotó: Getty Images

Arról csak találgatások folynak, hogy kik ülhetnek be a mezőny 21. és 22. autójába. Nem kizárt viszont, hogy az idény végén megszűnő DTM Mercedes istállóból választják ki a versenyzőiket, de annyi bizonyos, hogy valószínűleg újabb német versenyzőkkel bővül a bajnokság. A fejlemények miatt érdemes odafigyelni a hétvégi Berlin ePrix-re, hiszen a Mercedes korábbi F1-es világbajnoka, Nico Rosberg is jelen lesz, és hivatalosan bemutatja a közönségnek a második generációs Formula-E autót.
Monaco
Ilyen bravúros, utolsó pillanatos előzést még a monacói pályán is ritkán látni
08/05/2021 15:34

Nico Rosberg - Grand Prix of Japan 2017

Fotó: Getty Images

Egyelőre hivatalosan öt csapat nevezett a jövő évadra: Andretti Autosport, Audi Sport ABT Schaeffler, HWA AG, Nissan, Techeetach. Újdonság, hogy az amerikai Andretti csapat a BMW erőforrásait használja majd, míg a Renault helyén valójában csupán névváltozás történik, és a Nissan viszi tovább az istállót.
(Vörös Csaba)
Rome ePrix
Rome ePrix, 2. futam összefoglaló
11/04/2021 15:45
Rome ePrix
Még mindig van új autós baleset a nap alatt (videóval)
10/04/2021 18:03